Marwinbror's Blog

Dette er en blogg om lillebror som kom sist i en søskenflokk på 4. Han er født i Februar 2010, og hadde fra før 3 storesøstre på 2, 3 og 11 år. Grunnen til at jeg ønsket å opprette en blogg i hans navn, var at han fikk en tøff start på livet, Marwin ble 23 dager gammel livstruende dårlig. Etter en gentesting foretatt i Tyskland, fikk han bekreftet diagnosen: congenital nephrotick syndrome. Veldig enklet forklart: Nyrene hans tok ikke opp proteiner som de skulle, og de lakk det lille av proteiner som kroppen hadde av reserver. I denne bloggen kan du følge hans opp og nedturer frem til en nyretransplantasjon, og i tiden som følger etter.Jeg hadde hverken lest eller skrevet blogg tidligere, og denne ble helt i starten laget for å klare informere familie og venner som var bekymret. Jeg klarte ikke holde rede på hvem jeg hadde svart hva til, når jeg på 2 timer hadde fått 52 sms som igjen ble svart på etter å ha svart midt i en kaotisk situasjon. I etterkant valgte jeg å fortsette ha denne åpen, for informasjon til hvem som måtte finne det nyttig å lese om vår tid, våre opplevelser, våre kamper, våre gleder osv. Vi fikk så mye støtte av så mange medmennesker vi ikke engang kjente. Tusen tusen takk for følget <3

Onsdag 10. November – Bedring :) – 10/11/2010

Filed under: Uncategorized — marwinbror @ 12:12 pm

Se på dette da dere, jeg må bare dele det med dere alle, etter 5 dager fikk jeg et pitte lite smil, åhh gutten vår er på vei tilbake, jeg er så lykkelig at tårene renner i strie strømmer her.

Han orkte tom. ta etter en leke og titte litt på den før han var sliten og sovnet ❤

 

LETTET OG LYKKELIG  er følelsene nå 🙂

 

Et pitte lite smil, og en dose nyskjerrighet er tilbake 🙂 HURRA!

 

21 Responses to “Onsdag 10. November – Bedring :) –”

  1. Ann Renee Says:

    Så godt at d går bedre me lillegutten;)

  2. HLS Says:

    Hei
    Har brukt HELE ettermiddagen på å lese meg opp på Marwin´s blogg etter å ha sett og meldt meg inn i «sinnasnekkergruppa» først, selvfølgelig. Veldig,veldig rørende å lese, du skriver så flott. Melder meg herved inn i heiagjengen også. Supergutten klarer dette!!

  3. Marita Says:

    Det var godt å høre, han ser mye bedre ut:)

  4. Vibecke Says:

    Ser jo at gutten er på vei tilbake i sin vante form! Herlig å se!! ❤

  5. Ingunn H. Dyresen Says:

    Smilte stort da jeg leste hvordan det går, Så vidunderlig å høre at Marwin er bedre.

  6. Randi & Harald Says:

    Så godt å se at gode lille Marwin er på bedrings vei.
    —Og smilet tilbake!
    Stor klem til deg Bente og Marwin!

  7. Linda Says:

    Er helt nervepirrende å følge dagene til Marwin. Ble ubeskrivelig lettet når jeg leste at han er på bedringens vei. Utrolig tapper liten gutt!! Nå håper jeg virkelig alt går den rette veien, slik at transplantsjonen kan gjennomføres, og at han deretter bare kan nyte livet framover!!! Stor godbedringklem til Marwin;D

  8. Elisabeth Says:

    Hei! Jeg har følgt med bloggen din i over en uke nå og det rører et mammahjerte. Sitter med tårer i øynene når jeg leser. Selv har jeg to jenter på 2 år og 9 mnd. Jeg må bare si at du har en søt gutt som er sterk. Jeg bli glad da jeg så han smilte. Krysser fingrene for han å følger med hver dag.

  9. Veronica Says:

    Så godt å se det nydelige smilet hans.
    Håper han blir raskt firsk.

  10. Tom Says:

    Det som er så utrolig er at han alltid smiler og er glad. Jeg nevnte det for Tommy også sist på telefonen. Han virker som nole ekstra. Tror kanskje han kan være Batman eller Supermann?

    I alle fall – han smiler tappert mens vi vanlige bare kan se på og lære. For meg så er han en liten superhelt.

  11. Anita Says:

    Så godt å høre at han er på bedringens vei 🙂 Han er bare herlig ❤

  12. Linnie Says:

    Ååå så godt å se ❤

    Kjempebra at det ser ut til å gå rette veien igjen nå 😀
    Sterke-sterke, søte, skjønne Marwin =)

    *Go'klem*

  13. Hege Says:

    Så utrolig deilig å se ❤ Da begynner han å kvikne til etter sepsisen vettu:-)

  14. christina Says:

    Gud, så nydelig gutt!! ❤ De øynene er jo til å smelte i 🙂
    Masse lykke til. jeg har blitt medlem jegogså, i håp om at "sinna snekker'n" kommer til dere 🙂

    Christina.

  15. theresefs Says:

    Jippi!! 🙂
    Det var veldig godt å høre!!
    Måtte det fortsette nå! 🙂

    Krysser alt jeg har!

    Klem

  16. Lena Says:

    Så deilig å se da =) Selv om han ser blek og tufs ut, så vet jeg sååå godt hvordan det letter et mammahjertet når det endelig snur!!!
    X fingrene for at forbedringen fortsetter!!!!!

    Klem o styrkekos!!


Legg igjen en kommentar

