Marwinbror's Blog

Dette er en blogg om lillebror som kom sist i en søskenflokk på 4. Han er født i Februar 2010, og hadde fra før 3 storesøstre på 2, 3 og 11 år. Grunnen til at jeg ønsket å opprette en blogg i hans navn, var at han fikk en tøff start på livet, Marwin ble 23 dager gammel livstruende dårlig. Etter en gentesting foretatt i Tyskland, fikk han bekreftet diagnosen: congenital nephrotick syndrome. Veldig enklet forklart: Nyrene hans tok ikke opp proteiner som de skulle, og de lakk det lille av proteiner som kroppen hadde av reserver. I denne bloggen kan du følge hans opp og nedturer frem til en nyretransplantasjon, og i tiden som følger etter.Jeg hadde hverken lest eller skrevet blogg tidligere, og denne ble helt i starten laget for å klare informere familie og venner som var bekymret. Jeg klarte ikke holde rede på hvem jeg hadde svart hva til, når jeg på 2 timer hadde fått 52 sms som igjen ble svart på etter å ha svart midt i en kaotisk situasjon. I etterkant valgte jeg å fortsette ha denne åpen, for informasjon til hvem som måtte finne det nyttig å lese om vår tid, våre opplevelser, våre kamper, våre gleder osv. Vi fikk så mye støtte av så mange medmennesker vi ikke engang kjente. Tusen tusen takk for følget <3

Tusen hjertelig takk alle sammen <3 05/06/2011

Filed under: Uncategorized — marwinbror @ 10:56 pm

Jeg vil i eget innlegg få takke dere alle sammen for hver eneste kommentar som har kommet inn på Marwins blogg.

Det er og har vært en fantastisk god støtte, og ren terapi for oss som står midt oppi denne situasjonen. Det rører oss, og tårene sitter meget løst når vi leser om alle de gode tankene og ønskene som sendes vår vei, det varmer så godt så godt..

Dette har helt klart vært med på å styrke oss som foreldre og familie, deres omtanke har gitt oss påfyll av energi de tøffeste periodene.

Jeg tror ikke jeg klarer å forklare hvor mye det betyr for oss. Tusen tusen takk alle og enhver som følger og har fulgt oss på veien.

 

 

7 Responses to “Tusen hjertelig takk alle sammen <3”

  1. Elisabeth Says:

    Jeg kom også over bloggen på facebook og har lenge fulgt med i spenning hvordan det går me den tapra og sterke gutten deres. Blir fort rørt til tårer av det som blir skrevet og veldig glad når det posetive skjer. Er veldig glad på dine vegner at det går bra me gutten din. En helt fantastisk gutt og en sann helt:) Lykke til videre. Dere fortjener virkelig det beste.

  2. marte Says:

    Jeg kom også tilfeldig over bloggen , igjennom kjempen daniel. Jeg må få si at jeg følger dere som de andre med spenning, tårer og redsel. Og smil når det skjer noe bra, lever meg så inn i hverdagen deres. Dere er virkelig tøffe,og virker som noen utrolig gode foreldre 🙂 Det er vondt at en så liten nydelig gutt må igjennom alt dette og være så syk.. Selv om jeg aldri har vært så syk, så vet jeg hvordan det er å være masse på sykehus og var nylig igjennom operasjon. Det er en helt annen verden å være der inne, sitte der dag inn og dag ut, tiden står stille. Jeg har vært der mesteparten alene (fikk ikke lov å ha noen der på intensiven, kremt…), men foreldrene mine har vært en del på avdeling, så jeg kan tenke meg hvordan dere har det.. Ut i fra det jeg leser synes jeg dere takler det veldig bra (selv om man ikke har noe valg egentlig) og jeg håper det går fort fremover nå 🙂 At dere kan nyte dagene med en friskere gutt og kose dere med alle små øyeblikk 🙂 Mange klemmer fra meg ❤

  3. Camilla Says:

    Det er utrolig flott å få følge med på Marwins tur igjennom alt dette!
    Dere er jo bare så fantastiske hele familien. Det minste vi som leser kan gjøre er å rose deres fantastisk pågangsmot!
    Stå på videre! Vi er mange her som er innom blogger hver eneste dag å ser etter nye innlegg, og opptil mange ganger om dagen 🙂

  4. Trine Lise Jenssen Says:

    Hei Hei Bente!
    Gu så godt å lese att alt står bra til! Må si som hu før meg her att jeg også ser om det er masse smilefjes eller ei før jeg setter igang med å lese. Er daglig innom for å les om nytt.. Og er mektig imponert over den styrken dere har. Gleder meg bare til dere har kommet dere hjem og kan være en familie igjen =) ❤ Så skal du se att om ikke alt for lenge så kommer familien Ossawy på besøk 😉 STOOOOOR KLEM!!! ❤

  5. Åse Says:

    Jeg kjenner dere heller ikke, kom over bloggen i forb med ei facebook side for ei stund siden. Og jeg har fulgt spent med siden da…. Dere viser en fantastisk styrke, ikke minst å ha ork til å lage blogg….. Godt å se de siste bildene av go-gutten, godt å se han har kommet seg!! Ønsker dere fortsatt alt godt for Marwin og resten av familien! 🙂 Klem Åse

  6. Line Marita Volle Says:

    Hei. Jeg kjenner dere ikke, men kom tilfeldivis innom blogget for flere måneder siden. Jeg har etter det fulgt dere med smil og latter i oppturer, og mange tårer i nedturer. Jeg må innom siden hver dag, og gruer meg for om det er problemer. Jeg må se om det er smilemunn eller trist munn før jeg klarer å lese, for å forberede meg litt. Jeg er så utrolig imponert over den styrken dere alle har. Jeg ser hvor mye følelser jeg selv sitter med å følge dere, som ikke kjenner dere engang. Jeg kan ikke forestille meg styrken dere har som er midt oppi det. Jeg tror nok det er mange som meg som følger dere og sender dere mange gode tanker og lykkeønskninger. Jeg gleder meg enorm til å se Marwin nå får en ny og bedre fremtid. Stakkars lille skjønne gutten deres, nå håper jeg virkelig han blir bra. Han har gjennomgått så utrolig mye.

    Ord blir så utrolig knappe, og det er vanskelig å sette ord på hvilken beundring jeg har til dere alle sammen. Dere er et stort forbilde for andre foreldre med den styrken dere har. Jeg gleder meg så enormt på vegne til dere alle om en bedre og frisk hverdag.

    Mange mange klemmer til dere alle, og lykke til. Jeg krysser fingrene for dere.

    • marwinbror Says:

      Tårene triller og triler over alle de flotte ordene du har skrevet til oss ❤ Tusen takk kjære deg. Vi er overveldet over støtten alle de ukjente menneskene her inne har gitt oss.


Legg igjen en kommentar

