Marwinbror's Blog

Dette er en blogg om lillebror som kom sist i en søskenflokk på 4. Han er født i Februar 2010, og hadde fra før 3 storesøstre på 2, 3 og 11 år. Grunnen til at jeg ønsket å opprette en blogg i hans navn, var at han fikk en tøff start på livet, Marwin ble 23 dager gammel livstruende dårlig. Etter en gentesting foretatt i Tyskland, fikk han bekreftet diagnosen: congenital nephrotick syndrome. Veldig enklet forklart: Nyrene hans tok ikke opp proteiner som de skulle, og de lakk det lille av proteiner som kroppen hadde av reserver. I denne bloggen kan du følge hans opp og nedturer frem til en nyretransplantasjon, og i tiden som følger etter.Jeg hadde hverken lest eller skrevet blogg tidligere, og denne ble helt i starten laget for å klare informere familie og venner som var bekymret. Jeg klarte ikke holde rede på hvem jeg hadde svart hva til, når jeg på 2 timer hadde fått 52 sms som igjen ble svart på etter å ha svart midt i en kaotisk situasjon. I etterkant valgte jeg å fortsette ha denne åpen, for informasjon til hvem som måtte finne det nyttig å lese om vår tid, våre opplevelser, våre kamper, våre gleder osv. Vi fikk så mye støtte av så mange medmennesker vi ikke engang kjente. Tusen tusen takk for følget <3

<3 Tusen hjertelig takk, 7. klassetrinn ved Mosjøen skole <3 27/06/2012

Filed under: Uncategorized — marwinbror @ 10:54 pm

En fantastisk engel av ei dame med et stort hjerte startet tidligere i sommer opp en kronerulling for lille Marwin inne på Facebook.
Det er mange mennesker, kjente og ukjente, som har støttet opp og kommet med bidrag. Jeg er overveldet av all omtanke og hjelp som dere vil oss vel med. Tusen takk til dere alle sammen. ❤

Jeg vil spesielt trekke frem et klassetrinn fra min tidligere barneskole, i min hjemby Mosjøen.

Vi mottok en stor konvolutt i posten. Åpnet den, og ser et stort flott hjemmelaget kort. Det viser seg å være fra 7. klassetrinn ved Mosjøen skole.  Skjønte lite da jeg begynt å lese, litt ut i teksten måtte jeg stoppe. Jeg klarte ikke lenger se hva det sto, øynene mine var fulle av tårer som bokstavene druknet i.
Klassetrinnet har spart og jobbet seg opp penger gjennom alle de 7 årene de har gått på skolen, dette for å få reist på en klassetur siste året. Klasseturen var vel overstått, elever lærere og foreldre hadde kost seg masse 🙂
De sto igjen med et overskudd av penger som de ville gi til noen som trengte det.
De delte opp det resterende og ga en halvpart til kreft saken, den andre halvparten ønsket de skulle gå til Marwinbror ❤
*nå triller tårene igjen her.. snufs*

Kjæreste søte, snille, omtenksomme, gode flotte ungdommer, foreldre og lærere, jeg sitter med tårene i øynene. Tenker jeg på det et par sekunder for mye så renner tårene, igjen og igjen.
Vi er så rørt, så overumplet og dypt takknemlig for deres bidrag til Marwins Kronerulling.

TUSEN ♥ – LIG TAKK ALLE SAMMEN ♥

En stor hilsen til dere alle fra Marwin Leonard, Linelle, Keilin, Marielle, Tommy og Bente

This slideshow requires JavaScript.

 

One Response to “<3 Tusen hjertelig takk, 7. klassetrinn ved Mosjøen skole <3”

  1. Tom Says:

    Kjempe flott tegning. Jeg pleier å få min Marwin dose i mail, men jeg måtte jo kikke på dette. Kjempe kult.


Legg igjen en kommentar

